| . |
. |
Electoral Commissions |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / mazowieckie, woj. / Siedlce / siedlecki, pow. / Zbuczyn, gm. |
 |
| Zbuczyn, gm. |
| No. of electoral constituency: |
17 |
| Teryt: |
142613 |
| Commune type: |
gmina wiejska |
| Statistics |
| Population: |
10244 |
| Area: |
210.75 km2 |
| Population density: |
48 os/km2 |
| Electoral Statistic |
| No. of people entitled to vote: |
7630 |
| Number of wards: |
9 |
| |
|
| |
|
|
rural commune |
- location accessible for the handicapped |
| |
| |
|
|
rural area in urban-rural commune |
| |
| |
|
|
urban area in urban-rural commune |
| |
| |
|
|
urban commune |
|
| . |
. |
Types of ward |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Type |
Number |
 |
| Powszechny | 9 | 3 |
| total |
9 |
3 |
|
| . |
. |
Polling Wards |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Number |
Address of the polling station |
Type |
 |
The Boundaries of Pooling Ward |
| 1 | Zespół Szkół w Zbuczynie | Powszechny | Yes | Karcze, Zbuczyn I, Zbuczyn II, Zbuczyn III, Zdany | | 2 | Zespół Szkół w Zbuczynie | Powszechny | Yes | Grodzisk, Łęcznowola, Pogonów, Kwasy, Tchórzew, Tchorzew-Plewki, Wólka Kamienna | | 3 | Szkoła Podstawowa w Czuryłach | Powszechny | No | Cielemęc, Czuryły, Lucynów, Olędy, Tarcze, Bzów, Choja, Rzążew | | 4 | Szkoła Podstawowa w Dziewulach | Powszechny | No | Januszówka, Rówce, Smolanka, Dziewule | | 5 | Szkoła Podstawowa w Izdebkach-Kosnach | Powszechny | Yes | Modrzew, Izdebki-Błażeje, Izdebki-Kosny, Izdebki-Kośmidry, Izdebki-Wąsy, Sobicze | | 6 | Zespół Szkół w Krzesku-Królowa Niwa | Powszechny | No | Krzesk Majątek, Stary Krzesk, Zawady, Grochówka, Tęczki, Maciejowice | | 7 | Zespół Szkół w Krzesku-Królowa Niwa | Powszechny | No | Krzesk-Królowa Niwa, Wesółka | | 8 | Szkoła Podstawowa w Ługach Wielkich | Powszechny | No | Borki-Wyrki, Lipiny, Ługi-Rętki, Ługi Wielkie, Świercze | | 9 | Szkoła Podstawowa w Borkach-Kosach | Powszechny | No | Borki-Kosy, Chromna, Jasionka |
|
|