| . |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / mazowieckie, woj. / Siedlce / ostrołęcki, pow. / Olszewo-Borki, gm. |
 |
| Olszewo-Borki, gm. |
| Nr okręgu wyborczego: |
17 |
| Teryt: |
141509 |
| Typ gminy: |
gmina wiejska |
| Statystyka |
| Liczba mieszkańców: |
9529 |
| Powierzchnia: |
195.58 km2 |
| Zaludnienie: |
48 os/km2 |
| Statystyka w wyborach |
| Liczba uprawnionych: |
7077 |
| Liczba obwodów: |
8 |
| |
|
| |
|
|
gmina wiejska |
- siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
| |
| |
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
gmina miejska |
|
| . |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Typ obwodu |
Liczba |
 |
| Powszechny | 8 | 5 |
| razem |
8 |
5 |
|
| . |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Numer |
Siedziba |
Typ |
 |
Granice obwodu głosowania |
| 1 | Szkoła Podstawowa w Olszewie-Borkach | Powszechny | Tak | Sołectwa: Białobrzeg Bliższy, Białobrzeg Dalszy, Drężewo, Nakły, Stepna - Michałki, Stepna - Stara, Żebry- Ostrowy 1, Żebry- Ostrowy 2. | | 2 | Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Olszewie-Borkach | Powszechny | Tak | Sołectwa: Grabowo, Olszewo- Borki. | | 3 | Szkoła Podstawowa w Zabielu Wielkim | Powszechny | Nie | Sołectwa: Zabiele Wielkie, Rżaniec, Zabiele Piliki. | | 4 | Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi | Powszechny | Tak | Sołectwa: Nowa Wieś, Działyń, Grabnik, Żebry- Chudek, Żebry - Wierzchlas. | | 5 | Szkoła Podstawowa w Przystani | Powszechny | Nie | Sołectwa: Przystań, Chojniki, Wyszel. | | 6 | Szkoła Podstawowa w Grabówku | Powszechny | Tak | Sołectwa: Grabówek, Mostowo, Rataje. | | 7 | Szkoła Podstawowa w Antoniach | Powszechny | Tak | Sołectwa: Antonie, Łazy, Kruki, Zabrodzie. | | 8 | Budynek Szkolny w Nożewie | Powszechny | Nie | Sołectwa: Dobrołęka, Kordowo, Nożewo, Żebry- Perosy, Żebry - Sławki, Żebry- Stara Wieś, Żebry - Żabin, Żerań Duży, Żerań Mały. |
|
|