| . |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / lubelskie, woj. / Lublin / kraśnicki, pow. / Annopol, gm. |
 |
| Annopol, gm. |
| Nr okręgu wyborczego: |
6 |
| Teryt: |
060702 |
| Typ gminy: |
gmina miejsko-wiejska |
| Statystyka |
| Liczba mieszkańców: |
9412 |
| Powierzchnia: |
151.07 km2 |
| Zaludnienie: |
62 os/km2 |
| Statystyka w wyborach |
| Liczba uprawnionych: |
7373 |
| Liczba obwodów: |
10 |
| |
|
| |
|
|
gmina wiejska |
- siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
| |
| |
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
gmina miejska |
|
| . |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Typ obwodu |
Liczba |
 |
| Powszechny | 10 | 2 |
| razem |
10 |
2 |
|
| . |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Numer |
Siedziba |
Typ |
 |
Granice obwodu głosowania |
| 1 | Zespół Szkół w Annopolu | Powszechny | Tak | miasto Annopol | | 2 | Budynek po byłej Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Rachowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Nowy Rachów, Stary Rachów | | 3 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Opoce Dużej | Powszechny | Nie | sołectwo: Opoka Duża | | 4 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabówce | Powszechny | Nie | sołectwa: Anielin, Grabówka, Grabówka Ukazowa, Sucha Wólka, Zastocze | | 5 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Świeciechowie Dużym | Powszechny | Nie | sołectwa: Baraki, Bliskowice, Natalin, Popów, Świeciechów Duży, Świeciechów Poduchowny | | 6 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Kosinie | Powszechny | Nie | sołectwa: Kosin, Wymysłów | | 7 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Janiszowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Janiszów, Zabełcze | | 8 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowie | Powszechny | Nie | sołectwo: Borów | | 9 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Dąbrowa, Huta | | 10 | Zespół Szkół w Annopolu | Powszechny | Tak | sołectwa: Jakubowice, Kopiec, Opoczka |
|
|