| 
| 
| . | . | Electoral Commissions | . | . |  
| . | . |  
| . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  
| Polska / mazowieckie, woj. / Siedlce / wyszkowski, pow. / Rząśnik, gm. |  
|  | 
| Rząśnik, gm. |  
| No. of electoral constituency: | 18 |  
| Teryt: | 143503 |  
| Commune type: | gmina wiejska |  
| Statistics |  
| Population: | 6887 |  
| Area: | 167.42 km2 |  
| Population density: | 41 os/km2 |  
| Electoral Statistic |  
| No. of people entitled to vote: | 5148 |  
| Number of wards: | 9 |  
|  |  |  
 
|  |  |  | rural commune |  - location accessible for the handicapped |  
|  |  
|  |  |  | rural area in urban-rural commune |  
|  |  
|  |  |  | urban area in urban-rural commune |  
|  |  
|  |  |  | urban commune |  | 
 
| . | . | Types of ward | . | . |   
| . | . |   
| . | . | . | . | . | . | . |  
| Type | Number |  |  | Powszechny | 9 | 2 |  
| total | 9 | 2 |  |  
| 
 
| . | . | Polling Wards | . | . |  
| . | . |  
| . | . | . | . | . | . | . | . | . |  
| Number | Address of the polling station | Type |  | The Boundaries of Pooling Ward |  | 1 | Zespół Szkół Publicznych w Rząśniku | Powszechny | Yes | Rząśnik |  | 2 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Komorowie | Powszechny | No | Komorowo, Wólka Folwark, Wólka Przekory |  | 3 | budynek po Szkole Podstawowej w Nowych Wielątkach | Powszechny | No | Nowe Wielątki, Wielątki Folwark, Wielątki |  | 4 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Porządziu | Powszechny | No | Porządzie |  | 5 | Biblioteka w Nowym Lubielu | Powszechny | No | Janowo, Nowy Lubiel, Ostrówek, Wincentowo, Wólka Lubielska, Wólka Wojciechówek |  | 6 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Bielinie | Powszechny | Yes | Bielino, Gołystok, Józefowo, Osiny, Plewica, Rogóźno, Wola Polewna |  | 7 | budynek po Szkole Podstawowej w Ochudnie | Powszechny | No | Ochudno |  | 8 | budynek po Szkole Podstawowej w Dąbrowie | Powszechny | No | Dąbrowa |  | 9 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Starym Lubielu | Powszechny | No | Grądy Polewne, Grodziczno, Nowa Wieś, Nury, Stary Lubiel |  
 |  
 |